Habemus vicepremier, cum s-ar spune. După ce s-a vehiculat pentru o bună perioadă că ar putea fi înscăunat şef al Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), Viorel Ştefan reuşeşte să îşi prelungească mandatul de vicepremier, semn că încrederea lui Liviu Dragnea în gălăţeanul nostru nu a scăzut. Ba, mai mult, dacă ne uităm la cerinţele remanierii, reiese că Viorel Ştefan a îndeplinit criteriile, adică a contribuit la implementarea programului de guvernare (pe care îl ştiu doar Dragnea şi Darius Vâlcov) şi a avut o relaţie bună cu presa, în ceea ce priveşte informareea. Eh, poate la Bucureşti se vede mai des cu jurnaliştii, că pe la Galaţi nu prea îl vede nimeni la ochi.
Da, nu are portofoliu, că oricum nu are nevoie. Şi aşa, la câtă treabă are să pună beţe în roate podului de la Brăila, ce nevoie ar mai avea şi de un portofoliu de vicepremier? Şi nu e nimic dacă nu ne credeţi pe noi că pune beţe în roate, e suficient să îl credeţi pe ministrul de finanţe. Apropo, ştiaţi că şi Viorel Ştefan a fost la finanţe? Nu s-a văzut?
Din păcate, sunt câțiva dintre românașii noștri care, în țară și pe la Bruxelles, încearcă să stopeze acest mare proiect…. Sunt unii care au interese locale acolo, de ce credeți că acest pod nu s-a făcut de peste 20 de ani? Sunt unii care au interese acolo, ba că trec cu Dunărea, ba cu un bac. Și atât meschine sunt interesele acestor oameni, politicieni din păcate, din zona respectivă care au aceste interese…. Să vadă cine, ce, cum pe la Bruxelles, cine pune bețe în roate să nu semneze Comisia Europeană
Nici nu mai contează, oricum. Cert este că Viorel Ştefan rămâne acolo, în Palatul Victoria, spre deosebire de alţi miniştri care au rămas pe drumuri. Spre exemplu, Lia Olguţa Vasilescu! După ce a dublat salariul minim şi a făcut economia să duduie, efectiv, fosta primăriţă a Craiovei a fost propusă de Dragnea la ministerul Transporturilor (sîc, Firea). Numai că preşedintele a semnat doar revocarea ei din funcţia de ministru al Muncii, nu şi trecerea la Transporturi. ŞOC!
Dom’le, şi ce autostrăzi am fi avut, ce salarii ar fi avut cei de la Metrou, ce căi ferate şi trenuri moderne. Asta e, dacă nu a fost să fie… Poate ajunge Viorel Ştefan pe acolo, că tot nu are portofoliu. Şi dacă nici la transporturi nu se pricepe…