În opinia mea, ăștia de la Apple au reușit să fie mai penibili chiar și decît Horia Brenciu, ceea ce, să recunoaștem, nu e deloc ușor și cere o căruță de antitalent.
Dacă pînă acum au avut parte de un marketing excelent și de produse de calitate, dar foarte scumpe, acum senzația e că au dat un mare chix. Au devenit practic victima propriei politici, a lăcomiei și a incapacității de a face față așteptărilor pe care le au ”consumatorii” de la ei. Rețeta e cunoscută și agreată, ca să nu zic înghițită de fani. Fani care nu sînt deloc puțini și care au fost pînă acum dispuși să bage mîna adînc în buzunar pentru produsele Apple. Revenind la rețetă, mai toate produsele Apple au avut parte de o lansare precedată de o întreagă zvonistică. De tot soiul de știri care sondau piața și aveau menirea de a pregăti terenul produsului.
Numai că ce s-a întîmplat acum cîteva ore, la lansarea iphone 5, pardon iphone 4s, e un exemplu perfect de proastă gestionare a lansării unui produs. În primul rînd, toată lumea aștepta iphone 5 -ul. Și nu oricum. Un iphone 5 care să fie ceva mai complex ca un OZN și care să știe și ce nu poate bunica să facă în bucătărie. Dovadă miile de știri și de filmulețe care s-au făcut despre ne-născutul iphone 5, știri pe care Apple nu le-a dezmințit. Că va fi transparent, va avea tastatură virtuală, ba chiar și ecran virtual. Practic, fanii fabulau de parcă li se urcase Star Trek-ul la cap. Iar în loc de toate astea, la celebra lansare, Apple a venit cu un iphone 4s, care nu e altceva decît un iphone 4 puțin îmbunătățit. Și cam atît.
Cum să lansezi iphone 4s, cînd toată lumea așteaptă iphone 5?
-->