Nu puțini au fost cei care s-au întrebat ce dracu s-a întîmplat cu cele două tramvaie care s-au ciocnit astăzi, la prînz, la intersecția str. Siderurgiștilor cu Gheorghe Doja. Oameni buni, nu vă mai bateți capul croșetînd tot soiul de scenarii aiuritoare, cum că Necuratu’ și-a băgat coada și a slăbit subit frînele celui de-al doilea tramvai implicat în accidentul din Doja. Nu, vorba lui Garcea, ezistă o esplicație mult mai plauzibilă, și ea (esplicația) a fost oferită publicului larg de către directoarea Transurb, Genica Totolici, prin intermediul ziarului Viața liberă, citez: “Cele două tramvaie circulau unul după celălalt. Vatmanul primului tramvai a oprit la semafor, în vreme ce vatmaniţa care conducea al doilea tramvai a apăsat pe acceleraţie, încercînd probabil să forţeze trecerea”.
Păi, da, e foarte logic ce spune directoarea Genica Totolici. Și asta pentru că e normal ca atunci cînd un tramvai stă ca prostul în trafic, cel care vine din spatele său să piște un pic accelerația, ca să îl depășească pe partea stîngă, de preferat. De asta “a și apăsat pe accelerație” vatmanița din al doilea tramvai, că doar nu era să stea după mototolul aflat în fața ei, care poate că adormise pe traseu sau, cine știe?, poate că mînca o sămînță în timp ce asculta Radio România Actualități. Din păcate, d-na Totolici nu a apucat să mai spună (sau nu au consemnat cei de la Viața liberă) că vatmanița nu și-a calculat bine pașii în momentul în care s-a angajat în depășire, izbind cu putere tramvaiul care staționa în fața sa.
Pentru a preîntîmpina producerea unor noi evenimente de acest gen, directoarea Transurb are deja în mînecă o idee de mare efect, care i-a venit în timp ce se afla într-o vizită de lucru în Olanda. Astfel, Genica Totolici are de gînd să îi solicite primarului Marius Stan dublarea bugetului alocat Transurb, pentru a putea construi o linie specială de tramvai, care să fie folosită doar la depășiri.
Genica Totolici știe ce spune: unul dintre tramvaie a încercat o depășire
-->