Alde New York Times, Washington Post, Herald Tribune și prestigiosul cotidian Viața Liberă, care abia dacă ajung la 2-3 milioane de cititori zilnic (fiecare în parte, evident, nu la un loc), ar trebui să-și închidă urgent prăvăliile, iar managerii să fie trimiși la bărbierit baloane.
Adică ziarele de referință care, vorba aia, sînt serioase, au coloană vertebrală, adoptă un stil sobru, echidistant, și verifică întotdeauna informațiile din cel puțin trei surse au ajuns să aibă mai puțini vizitatori pe internet decît are gagica asta, pe numele ei de fată mare Jenna Haze? Adică Jenna Haze, cu un cur și-un cap, bate la fund, ca să zic așa, instituții consacrate, niște uzine imense media, cu jdemii de angajați, cu mii de de redactori, contabili, șoferi și alte doamne și domnișoare bine plătite să gîndească strategii de piață, să dezvolte afacerea, să tripleze traficul?
Nuuu, deci nu pot să cred că această gagică, această familistă convinsă Jenna Haze, care după cum scrie aici are 10 milioane de abonați pe internet, dă umilință atîtor instituții serioase care sînt în slujba adevărului, care propovăduiesc moralitatea, care au tatuate pe frunte și pe ceafă cuvintele “deontologie” și “corectitudine”? Adică 10 milioane de oameni din lumea asta plătesc din buzunarul lor echivalentul a 30 de dolari lunar ca să vadă ce vrăji, poziții și combinații a mai făcut d-ra Jenna Haze pe site-ul ei propriu și personal?
O, dar cît de tristă este această veste. Cum este posibil ca în anul 2010, o ușuratică, o femeie lipsită de moravuri, o stricată, la urma-urmei o tîrîtură (dar care, după cum se vede, nu este în nici un caz o curvă ieftină), să aibă de trei ori mai mulți “cititori” decît poate aduna o instituție serioasă, cu principii, care crede în valori, în moralitate, care promovează bunul simț și militează pentru însănătoșirea societății?
Gagica asta are 10 milioane de abonați pe internet
