Iată logică de cocalar adevărat din Galați: și-a cumpărat cu 1.500 de euro un BMW fabricat în anul 1848, s-a dus cu el la tuning, a făcut apoi cîteva ture prin oraș cu boxele date la maxim, după care încet-încet a constatat că mașina începe să scîrțîie pe ici, pe colo, prin punctele esențiale și că e cazul să înceapă să bage bani în ea. Ori piesele la un BMW, mai ales dacă este antic și de demult, costă un pumn de bani. Bani pe care amatorul de BMW luat la preț de chilipir este clar că nu îi are. Căci dacă dispunea de acești bani, e limpede că nu lăsa acest BMW din imagine să zacă la stradă pînă a făcut groapă la propriu în asfalt, iar praful a ajuns să măsoare cam cît zăpada pe Vf. Omu, pe timp de iarnă. În aceste condiții, Programul Rabla este singura cale de a mai face un ban de pe urma celui care odată a fost BMW. Problema este că nu știu dacă acest BMW din poză mai poate fi mișcat măcar un metru, darămite pînă la REMAT.
O rablă BMW, fabricată în anul 1848 toamna (foto)
