Săptămâna aceasta, un email a provocat convulsii, palpitații și reacții nervoase multor cetățeni. Nu anunța sfârșitul lumii, dar a avut un efect asemănător. Asta deoarece începea cu titlul „Informații noi despre factura ta de energie electrică”.
Am pierdut șirul noutăților care vin de la companiile de utilități, însă vești bune nu așteptăm. Facturile românilor încep să semene cu datoria externă a unei țări mici, așa că orice nouă informație este dătătoare de fiori. Să o parcurgem împreună.
„Dragă client, lucrăm la optimizarea sistemului informatic de facturare în vederea implementării celor mai recente modificări legislative, motiv pentru care emiterea facturilor poate înregistra întârzieri, atât pentru facturile în format fizic, cât și pentru cele electronice. Pentru detalii cu privire la măsurile de sprijin ce urmează a fi evidențiate în cadrul facturilor, precum și la modul de aplicare al acestora, te rugăm să consulți aici pagina dedicată din site-ul nostru. Îți mulțumim pentru înțelegere.” (Echipa Electrica)
Pe scurt, compania îl anunță pe client că trebuie să mai aibă răbdare dacă vrea să afle în ce belea s-a băgat. Facturile nu au mai venit de peste două luni, așa că palpitațiile se intensifică rapid la orice nouă informare.
Iar faza cu plata eșalonată este doar o mare păcăleală deoarece se aplică doar în cazul celor mai săraci. Să vă fie plata ușoară!