Drumul expres Brăila – Galați a început să se contureze pe câmpii
Drumul expres Brăila – Galați a ajuns la faza de execuție. Mă rog, la faza de dat cu sapa – momentan se decopertează stratul vegetal. De ce sunt ironic? Pentru că un oarecare Drulă Cătălin, despre care probabil că ați mai auzit, după ce s-a umflat în pene pe Facebook ca și cum proiectul i-ar aparține, a scris și următoarea aberație:
“Dacă cei responsabili își fac treaba în timp util cu emiterea tuturor avizelor, autorizațiilor, scoaterea pădurii de pe traseu din fondul forestier, ar trebui să circulăm pe acest drum expres în anul 2023.”
Băi frate, nu există zi să nu ni se reamintească în ce peșteră trăim. “Dacă își fac treaba” și “ar trebui” sunt două expresii definitorii pentru acest colț de lume uitat de istorie.
Ce mă, adică un proiect de o asemenea anvergură, care este aprobat, finanțat, aflat în desfășurare, mai stă la cheremul unora de a-și face sau nu treaba? Hahahalerelor!
Pe această cale, țin să-i amintesc lui Drulă Cătălin că aprobarea întregului proiect (podul peste Dunăre plus drumurile aferente) este în principal meritul fostului premier brăilean Mihai Tudose.
Nu că aș avea vreo simpatie pentru el sau pentru gruparea infracțională (a se citi “partid”) din care face parte. Dar omul a făcut ceva de anvergură pentru Brăila și implicit Galați, ăsta e adevărul.
Stați, că Drulă o dă mai departe – ia fiți atenți care a fost implicarea sa:
“Pentru conexiunea directă a acestui proiect cu cu viitoarea centură Galați (ce ar trebui să înceapă și ea în următoarele săptămâni) am cerut Companiei de Drumuri în această vară să găsească o soluție.”
Bravo mă, noroc de tine că ai cerut să se găsească o soluție!
Trecând peste “drulisme”, noul drum Brăila – Galați va avea un impact major asupra traficului și economiei din zonă
Drumul expres va avea următoarele caracteristici:
- conexiune directă cu drumul de legătură brăilean al podului peste Dunăre
- conexiune directă cu viitoarea centură a Galațiului
- va include 3 poduri, dintre care unul peste Siret cu o lungime de 1.8 km
- două viaducte
- un pasaj
- câte două benzi pe fiecare sens de circulație.
Acestea fiind spuse, nu putem decât să ne rugăm la Sf. Parascheva să îi ajute pe cei responsabili să își facă treaba. Nu de alta, dar ar trebui să circulăm pe acest drum expres în anul 2023.
Surse neoficiale ne-au informat că japonezii care lucrează la pod și-au facut cruce, pardon, au căzut într-o profundă meditație, atunci când au auzit cum e cu “dacă își fac treaba” și cu “ar trebui”.
Citește și: O nouă etapă pe șantierul podului peste Dunăre de la Brăila. Constructorul montează cablul principal