Să vezi și să nu crezi. Autoritățile anunță că podul peste Dunăre de la Brăila va avea și drumuri de legătură. Pentru un neamț sau francez chestia ține de normalitate, însă pentru un român este o chestie ieșită din comun.
Nu mai reluăm povestea cu cel mai mare bibelou din România (vezi aici). Acum, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă anunță că povestea s-a rezolvat și că utilajele se pot apuca de construit.
„La început de mandat spuneam că, din cauza întârzierilor din trecut, exista riscul ca Podul de la Brăila să rămână muzeu. Începuse construcția podului, dar drumurile de legătură nu fuseseră începute în același timp și nu aveau nici măcar autorizație de construire. Am mai spus și că ne vom lupta ca să NU se întâmple acest scenariu nefericit. Azi am făcut un mare pas către evitarea scenariului “muzeu”, prin emiterea autorizației de construire pentru cei 15 km de drum nou, care fac parte din această investiție, pe baza documentației tehnice la care a lucrat constructorul în aceste luni.” (Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor)
Drulă de la Transporturi are chef de vești bune și mai anunță că lucrarea se va încheia la timp. Atipic!
„Și O VESTE FOARTE BUNĂ: avem promisiunea constructorului că podul NU va rămâne “muzeu”. La sfârșitul anului viitor, podul se va deschide împreună cu 10km din drumurile de legătură, respectiv relația Brăila-DN22 (Smârdan-Măcin), astfel încât podul să poată fi deschis traficului din prima zi.” (Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor)
Concluzia este că peste un an și jumătate, podul va putea fi folosit. Așa să ne ajute Sfântul Hristofor, ocrotitorul șoferilor, și Sfântul Apostol Toma, ocrotitorul constructorilor.