Ar fi de râs dacă nu ar fi de plâns pe la instituțiile statului. Un gălățean susține că a cheltuit vreo 7.000 de euro și a pierdut prin service auto peste un an ca să afle că a fost luat la mișto. El spune că mecanicii au fost la un pas să-i monteze un motor greșit, i-au stricat un mecanism și i-au făcut improvizații cu burete. Bonus, în timpul petrecut în service, mașina s-ar fi îmbogățit cu 4.500 de kilometri.
Să facem cunoștință cu vedeta știrii, un Audi A8, care a văzut lumina soarelui nemțesc în urmă cu opt ani. Din păcate pentru bolidul german, viața i-a jucat o festă și a ajuns pe plaiurile din Covurlui unde realitățile sunt puțin diferite de cele din țara de origine.
Mașina intră în service la începutul anului trecut ca să-și rezolve niște probleme, dar se alege cu multe alte probleme, susține gălățeanul.
„Pe 3.03.2020 se intră în service. Se înlocuiește motorul în urma constatării cu un motor de A6 BiTDI (greșit). Abia după montaj își dau seama de eroare. Pur și simplu nu se potrivea. Se demontează și se montează motorul de A8 adus din dezmembrări. Mașina rămâne în service în perioada 3.03.2020 – 20.02.2021. În mod ciudat, apar 4.500 de km în plus în kilometraj. În a doua factură este evidențiată turbina care este recondiționată și schimbarea unui motoraș de oglindă ca operațiune și piesa. Asta în condițiile în care la momentul intrării în service mașina avea oglinzile funcționale. Acum nu.” (proprietar mirat)
Doar o zi a petrecut bolidul în libertate după un an de arest în service. Deoarece au apărut alte probleme tehnice, mașina a fost dusă în alt service. Acolo, proprietarul a aflat că prin mașina de lux i-au fost îndesate (la reparațiile inițiale) bucăți de burete.
„După o zi petrecută în parcarea noastră, mașina pleacă în alt service pentru schimbarea curelei de accesorii și a unei role care făcea un zgomot îngrozitor. Notă: dacă îți respecți meseria, nu poate ieși o mașină în acest fel pe poarta unui service. După aproximativ o lună apare problema la nivelul de ulei și se văd pete de ulei sub mașină. Se completează uleiul și mașina intră din nou în service. Se dă jos scutul și surpriză! Găsim în scut încă o “banchetă” (burete bine îndesat între scut și motor). Răspunsul aiuritor al șefului de service: pentru etanșare și vibrații.” (proprietar înfuriat)
Gălățeanul a aflat că, probabil, nu a fost doar batjocorit, ci și furat. Meseriașii de la cel de al doilea atelier auto i-au spus că „mașina nu a avut schimbate nici un fel de elemente de etanșare ale motorului cu cutia, turbina, etc. (mai exact nici o garnitură, oring, simeringuri), deși acestea au fost individualizate cu exactitate în facturi”.
Drum bun!