Scriu acest articol tocmai pentru că trebuie explicat că ticăloșia poate fi pusă la punct. În cazul de față e vorba de nemernicia celor de la RCS RDS care atunci când vin să te convingă să te abonezi la ei sunt numai miere, dar dacă vrei cumva să reziliezi abonamentul te mint în față și se comportă de parcă sunt stăpânii tăi.
Să presupunem că-ți expiră abonamentul la RDS la jumătatea lunii martie. Dacă ești prevăzător te duci până la finele lunii precedente, căci în caz contrar descoperi că procedura nu permite. De asemenea, presupunem că ai la tine carduri, routere și ce mai trebuie. Ei bine afli că nu se poate. Doamna din fața ta îți explică sec că nu permite procedura că mai ai jumătate de lună de abonament și deci, în viziunea lor, pot să te oblige, cu japca, să mai stai și cealaltă jumătate de lună la ei.
Te simți prizonierul procedurilor lor, dar nu ai ce face. Le propui să plătești și luna respectivă, numai să scapi. Ei bine, tot nu se poate. Procedura, bat-o vina. Constați apoi că după insistențe reușești să anulezi contractul la TV, dar la internet tot nu se poate. Ați ghicit și de data asta tot procedura. Încerci să le explici că e ilogic ca din două servicii la unul să se poată și la altul nu, dar ai senzația că joci tenis la perete și câștigă permanent blestemata de procedură.
Apoi te enervezi, suni la numărul lor, faci reclamație, dar tot nimic. Și acum să vă spun soluția. Vreți să scăpați de RDS RCS?! E simplu! trebuie să știți că începând din luna martie băieții ți-au încărcat factura. Așa, cam pe șestache. Deci ai tot dreptul să reziliezi în orice moment. Doar că golanii nu-ți spun. Mai mult, până nu le spui în față chestia asta te persiflează cu procedura lor de doi lei și te trimit la plimbare.
Dacă le amintești că au încăract factura încălcând astfel contractul cu tine, brusc procedura devine flască și angajații RDS RCS încep să facă ceea ce ar fi trebuit de la început. Reziliează contractul cât ai spune: ai vrut să mă furi cu doi lei fără să-mi spui.