Încă din primăvara anului trecut primarul Ionuț Pucheanu începea să vorbească, pe bună dreptate, despre faptul că Galațiul are nevoie de o nouă identitate vizuală. Câteva luni mai târziu, ne procopseam cu un logo dubios (plagiat după unii sau cam neinspirat după alții) care a mai costat și o căruță de bani, adică aproximativ 7000 de euro.
La acel moment prețul de 7000 de euro a fost justificat prin faptul că logo e la pachet cu site-ul primăriei. Ulterior au apărut și nuanțările: în prețul respectiv intră doar conceperea logo-ului și design-ul pentru site-ul Primăriei Galați.
Oricum am privi la momentul de față situația transpiră multă incompetență. Identitatea vizuală a Galațiului, la jumătatea mandatului primarului Ionuț Pucheanu, e în continuare varză cu aromă de logo. Site-ul Primăriei Galați rămâne același de prin neoliticul internetului, iar mai grav e că nimeni nu știe exact când ar putea fi gata.
Întrebat (recent) ce știe despre site-ul Primăriei Galați, Pucheanu a explicat că de el se ocupă angajații instituției, doar designul fiind asigurat de firma IV Future SRL Galați, cea care a conceput logo-ul. Numai că edilul a recunoscut că habar nu are când ar putea fi gata site-ul. Nici măcare, așa, estimativ.
Păi să te apuci și să cheltui și bani pentru minunata identitate vizuală și la un an și ceva de la acel moment tu să nu știi când ar putea fi gata, sună habarnist rău de tot. E ca și cum te-ai apuca de schimbat borduri, dar nu știi să explici când o să le și vopsești. În roșu ferrari, normal.