Hai să vă povestesc pe ce a simțit nevoia Primăria Galați să mai cheltuiască niște bani. E drept, suma e absolut modică, dar utilitatea cheltuirii ei ar trebui să ne dea de gîndit.
În decembrie anul trecut Primăria Galaţi a semnat contractul de finanţare pentru proiectul „Creşterea performanţei energetice a blocului de locuinţe G1 aferent Asociaţiei de proprietari nr. 388 din municipiul Galaţi”. Pînă aici toate bune și frumoase.
Numai că ieri, aceeași primărie a organizat pe SEAP o achiziție publică care avea următorul obiectiv: “Achiziţionare materiale de informare şi publicitate necesare bunei desfăşurări a activităţii de informare şi publicitate în cadrul proiectului «Creşterea performanţei energetice a blocului de locuinţe G1 aferent asociaţiei de proprietari nr. 388 din Municipiul Galaţi»”.
E drept, suma pusă la bătaie e de doar 2500 de lei (fără TVA), dar chiar și așa, cam ce publicitate poți să faci pentru că ai anvelopat un bloc? Ce soi de audolaudație e ăsta?
Sînt de acord că anveloparea unui bloc, mai ales că se face din fonduri europene, e un lucru bun
Dar de aici și pînă la nevoia de a puncta acest lucru cu broșuri și mape de prezentare, ar trebui să fie cale lungă. Nu-i nicio glumă. Primăria Galați are nevoie de 60 de mape de prezentare, 60 de pliante, 60 de broșuri, 20 de autocolante, un afiș (înalt de 1 m), un panou temporar (lung de 3m și înalt de 2m) și, surprizăăă: o placă comemorativă.
Cum, mă, să faci placă comemorativă că ai anvelopat un bloc? Băi băieți, ce-i cu voi, ați tras pe nas lecitină expirată? Păi dacă Primăria Galați o arde-n afișe de 3 x 2 metri doar pentru că a coafat un bloc, ăștia de la Brăila, după ce or construi podul ce să facă (au băieții de la Paraziții niște versuri, dar nu prea merg zise aici)? Să vină la Galați și să facă altul mai mare, pe care eventual să scrie: Made în Brăila, nu?!