Gălățenii care pleacă în vacanță cu avionul și n-au chef să-și lase mașina prin aeroport sau de-aiurea prin București au mai multe soluții de transport. Dar de departe firma TRANSFERO se diferențiază prin calitatea serviciilor.
Nu de alta, dar dacă ați făcut sportul ăsta și ați văzut că șoferul nu poartă centură, vorbește la telefon, se scobește în nas și vi se adresează de parcă ar fi vreun văr de-al doilea, înseamnă că ați mers cu cine nu trebuie.
De la Andrei Mihăilescu, care este Area Business Manager la Transfero Turistic SRL am aflat că flota TRANSFERO pe traseul Galați – Brăila – Otopeni și retur este asigurată doar de microbuze Mercedes Vito (8+1) / Sprinter (20+1) (în funcție de numărul pasagerilor) de ultimă generație.
Iar faptul că există wifi gratuit și prize usb alocate fiecărui scaun pentru încărcarea device-urilor pasagerilor intră la capitolul dotări standard.
Plecarea mașinilor Transfero se face de la Casa de Cultură a Sindicatelor unde cei de la Transfero au și dispeceratul (trebuie spus că e singura firmă transportatoare care are propriul sediu/dispecerat deschis 24 din 24). Dar asta nu e tot. Mai nou TRANSFERO oferă clienților care-și achită biletele opțiunea de a-și alege locul în mașină.
Iar pentru viitor firma TRANSFERO are planificată și achiziția unor autocare, de asemenea la cele mai înalte standarde de siguranță și confort.
Am stat puțin de vorbă cu Andrei Mihăilescu, care este Area Business Manager și cel mai în măsură să spună care sînt atuurile firmei Transfero
Rep: Bănuiesc că dacă mașinile arată așa bine biletele sunt ceva mai scumpe?
Andrei Mihăilescu: Dimpotrivă. Sunt mai ieftine. biletele se pot achiziționa atât la dispeceratul nostru, cât și la agențiile partenere sau chiar direct de pe transfero.ro. Mai mult:
1. Dacă se achită biletele cu cel puțin 48 de ore înaintea plecării în cursă: 39 lei pe sens sau 69 lei tur-retur.
2. Dacă se achită bilete cu mai puțin de 48 ore înaintea plecării în cursa: 49 lei pe sens sau 77 lei tur-retur.
În ceea ce privește rezervările telefonice (ceea ce înseamnă achitare în momentul plecării în cursă): 55 lei pe sens sau 77 lei tur-retur. În cazul în care nu este știută data de retur a pasagerilor, avem opțiunea disponibilă în sistem de a lăsa returul deschis, urmând a se reveni asupra acestuia în momentul aflării returului.
Rep: Transfero se ocupă doar cu transferul clienților la aeroport sau mai are și alte activități conexe?
Andrei Mihăilescu: În scurta perioadă de când suntem prezenți în zona Galați – Brăila am încheiat parteneriate cu diferite societăți comerciale (ex: Romero, Arcelor Mittal, Shopping City, etc.) cu majoritatea agențiilor de turism, Primăria Galați (Campionatul Mondial de Hochei – transportul sportivilor și delegaților), galele TedX Calea Domnească (martie 2017) și TedXGalatiED (octombrie 2017) unde societatea noastră a asigurat transportul invitaților și, mai nou, festivalul Oktoberfest ce s-a desfășurat în premieră la Galați. Confirm totodată că suntem deschiși în a susține și alte proiecte de ordin cultural, social sau de altă natură ce ar putea da plus valoare acestei zone.
Rep: Am înțeles că Transfero s-a implicat și a sponsorizat unele proiecte sociale.
Andrei Mihăilescu: Înființată în urmă cu 4 ani, compania Transfero a asigurat transportul către Aeroportul Internațional Otopeni a peste 200.000 de clienți. Pe lângă impactul pe care îl aduce prin activitatea sa principală, oferind prețuri avantajoase și dând dovadă de seriozitate, Transfero este o companie implicată activ și în problemele sociale, aceasta oferind o mică parte din veniturile provenite din cumpărarea biletelor de către clienți asociației „Bunul Samaritean”, oferind acesteia ajutorul de care este nevoie pentru a-și desfășura activitatea caritabilă într-un mod eficient și sigur.
Proiectul ce a avut parte de cea mai mare susținere materială a companiei este „Centrul de Zi”, înființat în anul 2007 pentru a le asigura copiilor din familiile cu probleme sociale nevoile zilnice, cum ar fi mese calde, educație, dar și programe de socializare. (P)