Primarul Galațiului, Ionuț Pucheanu, s-a adresat astăzi ca unor proști, care nu înțeleg pe ce lume trăiesc, în legătură cu viitorul logo al Galațiului.
Primarul Pucheanu a ținut să explice o evidență, și anume aceea că Galațiul are nevoie de un logo nou cu care să se promoveze în lume. Ca și cum despre asta era vorba.
Păi, toată lumea este de acord că e nevoie de un nou logo (deși Galațiul rămîne același oraș plin de maidanezi și fără căldură la iarnă), dar nu asta este problema.
Problema este de ce nu s-a organizat un concurs de creație pentru logo (căci crearea unui logo tocmai asta presupune – o muncă de creație) și s-a întocmit Caietul de Sarcini preferențial, astfel încît numai firmele de web-design să poată participa la competiție.
Primarul Pucheanu le-a explicat astăzi gălățenilor de ce Coca-Cola are un logo și, în general, de ce este nevoie să deschidem umbrela atunci cînd plouă, cităm. „De ce e nevoie de un logo? Trebuie să înţelegeţi următorul lucru: un oraş e ca un produs, vrei să îl livrezi, vrei să îl promovezi. Ca orice produs trebuie promovat, oriunde te duci. Credeţi-mă, Baia Mare are o identitate vizuală, Alba Iulia are o identitate vizuală, Clujul, Timişoara, Sibiu, toţi au identitate vizuală. Ce înseamnă asta? Că vine un băiat mai deştept decît toţi de prin primărie care îţi spune aşa: prietene, ca să poţi să contezi şi tu pe piaţă, sau cineva să se uite la tine, trebuie să faci aia, aia, sub forma asta. Ce ţineţi minte? Coca Cola de ce şi-a făcut un brand, de ce şi-a facut un slogan, pentru că rămîne in mintea oamenilor, asa e cunoscut”, a declarat primarul Ionuț Pucheanu.