Deși nu era circ, lumea a venit ca la urs: mii de gălățeni și-au lăsat tigăile second hand printre blocuri și au venit la faleză să se tragă în poză cu mașinile de lux. Totul a ținut trei zile, de vineri pînă duminică, și a adunat 26 de mărci şi peste 230 de modele noi între Elice și Parcul Viva.
Organizatorii au demonstrat că sunt în tendințe și au adus la Galați numeroase mașini electrice și hibrid. „Anul acesta am pus accentul foarte mult pe hibrid şi electric, avînd în vedere că spre asta se îndreaptă piaţa auto. Preţurile sunt de la accesibile pînă la inaccesibile, depinde de buzunarul fiecăruia.” (Gabriel Totu, coordonator Galaţi Auto Show)
Vedeta „salonului” auto în aer liber nu a fost o gagică în fundul gol sau un politician cu capul gol, ci o rachetă care seamănă destul de mult cu o mașină. Este vorba despre BMW I8, o chestie SF, cu uși care se deschid în sus, făcută în interior din materiale reciclabile, cu sistem hibrid plug-in. Ca să fim corecți, trebuie spus că și prețul este SF, mai ales pentru băștinași: 150.000 de euro.
Printre autoturismele de lux, nici de data asta nu au lipsit milioanele de selfie, șlapii de plastic și glumele fine de tipul „nevasto, dă-mi cheile de la mașină”. De asemenea, gălățenii au dovedit încă o dată că se pricep la orice dar mai ales la fotbal(deși nu mai au echipă), la politică (deși votează ca naiba de mii de ani) și la mașini (deși parcul auto din oraș este un fel de cimitir auto).
De asemenea, expoziția auto a avut un important rol educativ: cetățenii au realizat că nu toate mașinile de lux din lume aparțin proxeneților, borfașilor și politicienilor.