Prima bicicletă cu rezervor pentru combustibil este în probe la Galaţi. Ferit de ochii publicului până acum, prototipul a fost scos pentru teste timp de câteva minute prin oraş.
A fost suficient pentru paparazzii de la Antidotul, care au reuşit să obţină în exclusivitate o fotografie cu noul sistem, înainte ca acesta să fie lansat oficial. Potrivit primelor informaţii, ar fi vorba despre un sistem de combustie special, bazat pe două principii biologice, nu fizice. Dacă motoarele clasice se bazează pe ardere şi răcire, prototipul fotografiat de noi funcţionează pe arderea de calorii şi pe răcorire.
Cea mai mare autonomie din lume
Din câte se poate vedea din fotografie, rezervorul este ataşat în partea din spate a bicicletei, astfel încât conducătorul atelajului să aibă oricând acces la combustibil. Rezervorul produs la Galaţi are o autonomie de cel puţin 48 de ore.
Noul sistem este dedicat pieţei din România, Republica Moldova şi Bulgaria, adică acolo unde necesarul de combustibil pentru mişcare pe timp de vară este cel mai ridicat.
De asemenea, se ia în calcul efectuarea unor modificări pentru piaţa ex-sovietică, unde este nevoie de un rezervor mai mic. Şi asta întrucât combustibilul de tip rusesc este de altă natură, mult mai puternic, motiv pentru care nu necesită un spaţiu de depozitare prea mare.